O familie zurlie

E sâmbătă seara, sunt frântă dar în sfârșit m-am așezat la scris. E vară, încă lumină afară, soarele se culcă pe după case. Miroase a tei amestecat cu răsaduri de roșii proaspăt udate și carne arsă pe grătar de la vecini. Stau pe terasă, cu un pahar de vin și încerc să îmi pun toate amintirile și gândurile în cutiuțele mele, să le aranjez ordonat și să le las pentru când nu voi mai avea amintiri de așezat în cutiuțe. Va veni vremea să scot câte una, să o deschid, să las să iasă tiptil, tiptil câte un gând, o culoare, un parfum, să le zâmbesc și să mă mulțumesc că sunt ale mele.

Dar, după săptămâna care tocmai se încheie aș putea să spun că mai am multe de stocat. A fost o săptămână cu evenimente de tot felul. În special plăcute, unele pe care le-am învelit într-un staniol optimist, altele în hârtie creponată cu picățele de bucurie, unele sunt legate cu funde mari din mătase și organza sau cu sfoară de legat borcanele de zacuscă din cămara bunicii. Dar toate mi-s dragi!

Acum să-ți spun… Nu suntem o familie tocmai aliniată la standardele normale. Soțul meu are fluturii lui cu muzica, concerte, festivaluri, colecții, viniluri, etc. fiul meu e cu lioca, face vloguri, pozează, editează, mă așează să stau așa și apoi invers, fiica mea, aoleu, râzi cu lacrimi, numai să nu pici pe gura ei, iar eu… no bine, ce mai! O familie de zăpăciți.

  • Paul, îmi faci niște poze îmbrăcată în ie? Că e ziua bluzei românești și vreau și eu o poză faină.
  • Da! Cum să nu, îți fac!

Și începem: stai acolo, eu nu că stau aici, stai acolo nu vezi că-s cu soarele în față, ia mâna, nuuu, mâna stă așa, mami, ce poză e aia cu mâna așa, miroase floarea, dar mă pătez cu polen, miroase naibii floarea aia odată, bine, pute dacă vrei să știi, nu vreau să știu, păcat că pute fain! Cam două ore ne-am jucat așa. Câinele a amețit. Apoi: Paul, editează pozele că îmi trebuie până după-masă, nu pot acuma, îmi cos ciorapii. Ok, mai încolo? Mai încolo îmi rod unghia de la inelar, că am oră de ros unghia de la inelar. Paul, îmi trebuie pozele! Asta e, cu fotografii trebuie să ai răbdare. Ok! deci, canci poze!

Apoi, Paul și-a lansat vlogul și mi-am propus să mă răzbun. I-am scris o scrisoare pe care s-o citească în direct (defapt asta a fost ideea lui, să o citească în direct să i se vadă reacția) m-am răzbunat, am scris de unghii, de ciorapi, de Disneyland.

În tot acest timp a fost ziua soțului meu! M-a dus la un concert în Londra, doar că a greșit locația, așteptam taman în celălalt capăt al orașului. Traversează Londra, parchează și prinde vreo două piese din capăt de concert, că na! A trebuit să intervin la mister Univers, să îl rog măcar să bage o trupă de încălzire, dar mister Univers a rezolvat în cel mai fain mod: au început cu o oră mai târziu concertul. Adică, am ajuns, ne-am așezat comod și gata, începem, ca și cum pe noi ne așteptau. Super!

Aaa, și între timp fiica mea a luat bacalaureatul cu medie foarte bună dar a hotărât să depună contestație că na, vrea ea 9, nu 8,80 și nu numai că vrea, dar e convinsă că merită. Asta după ce în iarnă plângea de rupea locul că ea nu va lua bac-ul.  Ok! Go girl, ce pot să spun?

Deci, ăștia suntem! Nici câinele nu e chiar cu toate acasă că nu ne lasă să ne pupăm în fața lui, mârâie și latră și e în gardă la fiecare tandrețe dintre noi. Acuma, bașca, mai avem și o familie de arici, cu pui, care ne vizitează în fiecare seară. Dar, în rest, lumea e frumoasă, vara e superbă, noi suntem zurli și tot ce îmi doresc e să rămânem mereu așa.

Au venit și pozele lui Paul, și ai mai jos și vlogul lui, poți să-l încurajezi cu un like, coment, share sau subscribe… și dacă nu te-am plictisit destul o să o mai fac și în continuare!

În rest probleme n-avem 🙂

Vlogul lui Paul

pozele făcute de Paul

19894107_1372393949505418_978438418_n19883739_1372393959505417_803183986_n

19964761_1372393942838752_1664669510_n

 

19848986_1372393986172081_1051582809_n

19964833_1372393979505415_556791085_n

19883445_1372394026172077_323843777_n19904653_1372394006172079_2009174844_n

 

 

 

 

 

Aplauzele mele Paul 🙂

La final, dar nu în ultimul rând, s-a mai întâmplat să dau și peste frumosul proiect Catchy.ro, cel al femeilor fără vârstă, femei frumoase cu fiice și fii, care, deși au trecut de prima tinerețe emană vitalitate, optimism, curaj și frumusețe:

aici ai linkul și poza mea cu Bianca

19866463_1371061599638653_1130389921_n

ps: cam asta a fost săptămâna mea, asta e familia mea zurli și până când îmi vine mintea la cap, stau în mâini și îți doresc o viață zurlie cu mult zâmbet!

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

