Un loc…

E un loc.

Un loc în care timpul stă uimit, în contemplarea lumii fără timp, aproape infinit

Un loc în care vreau să-ți spun de toate, dar vocea-mi e un dans de crengi uscate

E un loc.

Un loc în care vreau să tac, precum lumina tace-n asfințit

Un loc cum altul nu e pe Pământ, un loc pentru poem și necuvânt.

Aș vrea să uit…

De toate grijile de lume tulburată, de toate clipele demult, de altădată

Să uit de tine cum zâmbeai vioi, din așternuturi șifonate peste noi

Să uit de zilele cu buze sărutând, de marea ce din val își făcea cânt

Să stau așa, un alb fără-amintiri, pe-o bancă scrijelită cu iubiri

Să-mi las tot roiul de trăiri într-o suflare și să mă-mbăt cu briza dintr-o mare

Un loc. Un loc în care ești, o creangă ruptă din copacul cu povești

Un loc în care-n floare ești parfum, și în visare, îmi ești sens și drum

Dar locul este gol acum, doar crengi uscate, două lalele-n vânt, ce leneș bate

O vrabie stingheră de pustiu, e doar un loc, nu-i nici un suflet viu!

 

Am fost în Cardiff, Țara Galilor. Un oraș foarte liniștit, destul de mic pentru o capitală, dar nu m-a deranjat deloc. Într-un colț de parc, era o doamnă ce hrănea un câine. Lângă ea un porumbel se uita, neavând curaj să se înfrupte din hrana câinelui. O grădină împrejmuită aparținând catedralei mi-a atras atenția. Nu pentru lalele ei, nici pentru mormântul din mijloc, ci pentru un ciot de copac ce părea că e acolo de-o veșnicie și pentru un alt copac uscat care parcă a obosit de atâta veșnicie. Și era o liniște acolo, pentru o clipă nu exista nimic și nimeni. Până când câinele a mârâit nervos, probabil la porumbelul pofticios, am avut impresia că nu mai există nimic în lume, doar o simplă veșnicie de care ne mai săturăm și noi și copacii.

18360971_1306085522802928_1032995369_n

Cardiff silence

 

ps: dar nu te întrista, mai e un loc, vesel, plin de povești cu haz… citește-mă pe catchy.ro

 

 

Lasă un răspuns

