Ce m-am păcălit!

poveste din Vamă

Era o noapte învelită într-un întuneric vesel. Da, sunt unele nopți așa. Eram cu Șuș la mare. Șuș e prietenul meu din grădiniță. Prietenul care m-a văzut gol, mi-a dat hârtie igienică la nevoie, mi-a dat cu apă pe față când voiam să-mi înghit ochii, mă consola când lingeam peretele crezând că e un corp de femeie, prietenul acela… am fugit pentru un weekend prelungit în Vamă. Bineînțeles că am pierdut două zile și două nopți, așa, paf! Le-au luat valurile, pe noi ne-a luat într-o noapte ambulanța. Cred că ne-am dezhidratat. Șuș plângea după mă-sa, eu râdeam de el. Când ne-am trezit la circă, o doamnă mai în vârstă cu halat alb dădea din cap și cu buzele roșii și cărnoase ne tot zicea ceva. Într-un târziu am înțeles: măi, băieți, măi! și își sugea o măsea. Pe mine mă trec fiorii când cineva își suge o măsea, ca și cum ar vrea să-i extragă rădăcina cu limba, s-o molfăie ca pe-o jumeară și s-o înghită pleoscăind de plăcere. E ceva… ca un floc pe un sân de femeie.

Măi, băieți, măi! Vă beți mințile, tinerețea, viața… luați-vă o femeie, măi băieți, măi, faceți copii, întemeiați o familie, puneți straturi de ceapă, de zambile, de ce vreți voi…

What the fuck? ne-am uitat buimaci unul la altul și am pufnit într-un râs gălăgios, cu spume, cu maimuțăreli… ni se scuturau corpurile arse și obosite, prinse în zgârciuri ca în niște chingi, cu articulații dureroase și mușchi încordați. Am uitat să-ți spun că am încercat să escaladăm ceva ce semăna cu o stâncă dar că am căzut ca două prune borșite la finalul verii. Ne-am julit ca doi idioți. Tanti în halat alb ne-a curățat rănile, răni ce acuma spre dimineață începeau să usture ca o palmă de virgină pe un sfârc pervers.

Ei, uneori mâinile ei dolofane ca niște cârnăciori de bere mai pișcau bandajul cu ură, făcându-ne să ne gândim la durerile facerii. Au, tvai, țâââșc, futu-i… și toți sfinții din Vamă, ăia de la Pirați și moluștele fripte pe sobele jegoase, pe toți i-am coborât. Pe la zece, când soarele deja pârjolea urmele nopții pe principală, ne-a dat drumul: măi, băieți, măi! nu vă mai beți viața, măi băieți, măi…

Ne-am luat iaurturi. Pe cuvânt. Și covrigi. Ne-am întins pe nisip, am mâncat și am dormit până pe la două. M-a trezit Șuș că are nisip în gură și că a visat că marea era plină de vin din ăla rău și era plin de ploșnițe. Eu am visat o bunoacă cu sâni plini de bere și mâțe moarte în gură. Ne-am dus în cameră, am făcut duș, am mâncat și ne-am jurat că nu mai bem.

Acum, noaptea e veselă, cu o lună ce-și aruncă sclipirile ca pe niște mărgele de sidef pe valurile liniștite. Grupuri de tineri cântă, dansează, se sărută, fac dragoste. Șuș, că ar trebui să ne găsim câte o femeie, sau măcar una pentru amândoi. Eu, că ești prost! Toate-s bete la ora asta. Noi eram prea treji. Plimbându-ne așa fără țel ca doi îndrăgostiți pe plajă, dădeam cu piciorul în nisip, ne uitam la cer, ne aminteam din copilărie tot felul, până când deodată, amândoi… îmi bag p*la, hai să bem ceva!

La Corsar, un concert în aer liber, lângă un foc de tabără, o trupă de jazz. Trei butelii de vin, muzică bună, veselie, marea liniștită, foc și o saxofonistă. Cea mai senzuală saxofonistă pe care am văzut-o. Era așa un fel de sirenă, brunetă, cu niște buze roșii, dar pe care i le vedeam numai când nu îi era gura ocupată cu saxofonul. Era în blugi, rupți, cu un top negru ce îi acoperea doar sânii, Dumnezeule, ce sâni! Aveam senzația că atunci când suflă în saxofon sânii ei se rotunjesc și țopăie. Ne-am dat coate, eu și Șuș. O șapcă roșie, pe vârful capului o făcea genul de băiețoasă, senzuală ca un fruct copt la soarele grecesc, mustind în dulceața senină și albastră… genul de piele pe care nici soarele nu are curaj s-o ardă. O dezmiardă doar, cu degete galeșe, atingeri ușoare, mângâieri subtile ca un fior de vânticel rătăcit. Vinul, muzica, ea, marea, totul avea un iz de fericire.

Pe la trei concertul s-a terminat, ea zâmbea. Îmi zâmbea. Mie. Șuș se cuibărea în bluza de trening a unei blonde. Mi-a făcut semn că… știam semnul ăla. Încă nu știu cum, prin ce minune, ne-am trezit eu și saxofonista la o masă, cu două pahare de vin roșu, cu doi sâni ce de nerăbdare să mă cunoască păreau că sar afară din topul strâmt, dintr-odată mult prea strâmt.

Dimineața

Ca orice dimineață, primul gând e: unde sunt? al doilea gând: unde e găleata de apă? al treilea gând: cine ești?

Blondă, cu părul plin de nisip, cu buzele subțiri, o bluză de trening sub cap, sânii, ok, dar cam triști și căzuți în amorțire, de o parte și de alta, puteam să jur că unul se ascundea subțioară, mai timid, probabil știe ceva. Camera goală. Ea dormea, un picuț mai zgomotos. Șuș niciunde. Saxofonista, dispărută ca toate fanteziile mele. Măi, băieți, măi… poate trebuia să o ascult pe dolofana în halat alb.

Gata, după găleata asta de apă, jur că nu mai beau. În timp ce înghițeam ca deșertul apa din sticla de pe măsuță, mă uit pe geam, soare, senin, o zi superbă din Vamă. Apoi… o nu! Nu! Nu!

Saxofonista, călare pe o motocicletă, cu niște pulpe sănătoase și cărnoase, în ciorapi de plasă negri, cu o rochiță cu buline albe, puncte de pus degetul, cu sânii eliberați și sălbatici, cu buze pline și o pălărie de paie obraznică, de parcă toată lumea e doar o pălărie pentru confortul ei… se ruja în oglinda motocicletei. Șuș fuma.

  • Mă, ce femeie! Lola, mi-a dat numărul ei, e din Timișoara. Bună rău! și fuma cu sete. De așa o femeie te poți îndrăgosti! Periculoasă, mă! și bunăăă, rău! Aruncă mucul, îmi trage una pe după cap… mergem să bem o bere? Blonda? Cum a fost? Doarme?

În urma ei a rămas o dâră de nisip, un fum rebel, cu iz de rock, un saxofon prins la spate cu un șnur de piele și… pălăria. S-a întors, a râs, ne-a făcut cu mâna și a plecat… ca vântul din Vama Veche…

măi băiete, măi…

 

ps: și-acuma, măi băiete, măi… am vrut eu s-o păcălesc pe catchy.ro că-s un bărbat din ăla cu mult testosteron, dar sensibil la un sân, o buză frumos conturată, o pulpă sănătoasă… am scris pe ton macho, până când mi-a făcut catchy profil de autor:))) o mâță, ce mai… cu ochi așe, sunt mioapă de la trei ani așa că șușșș:))) dar, serios acuma, mulțumesc catchy.ro!

Lasă un răspuns

