Love spring

fb_img_1481987667368Prima zi de primăvară. Plouă, decorul e destul de bacovian, am găsit și niște ciori pe crengile din vecini, încă își povesteau două trei pățănii de prin iarnă. Aici nu există mărțișoare, colegii mei habar nu au despre ce vorbesc, însă facebook-ul e plin de flori, de mesaje, de mărțișoare, de fie ca… primăvara. Dacă  mă gândesc bine, totul mi se pare un pic fals, toată șarada asta, că gata, de azi e primăvară, să înflorim, să zâmbim, să ne prăpădim de râs printre ghiocei și zambile, să ne punem margarete în păr și să ne alegem babe frumoase. Ce ne mai plac simbolurile… zic. După aia îmi trag două palme (simbolice, of course) și mă reorientez în spațiu. Ce-ai măi, cu simbolurile? Nu încapi de ele?

Despre asta vreau să-ți scriu azi. Despre simboluri. Simbolurile mi se par a fi cel mai bun exercițiu de imaginație. Uite, îți dau o buburuză legată cu un șnur alb cu roșu și tu îți imaginezi ce vrei tu. Și începi, mi-a dat… mă place, alb- e sincer, roșu- mă iubește, buburuză- e jucăuș, îi plac rățuștele în vană și cătușele în pat… și duci povestea până unde vrei tu. La fel o duci și în lipsa simbolurilor, trebuia să-mi dea dar nu mi-a dat, ceea ce semnifică o mare tragedie, nu mă iubește, i-a dat alteia, ia mai dă-l în mă-sa… și ne trezim înconjurați de simboluri, imaginându-ne tot felul.

Sunt un om care scrie dezordonat, nu am un program, nu am un plan, am doar mii de cuvinte în cap și o imaginație mai bogată. Zilele mele sunt: azi am scris, azi nu am scris. Nu-mi plac zilele cu nu am scris, mi se par goale, fără nici un simbol, fără primăvară și fără speranță. Așa că m-am autoangajat:) da, nu râde. Simbolic. M-am autoangajat pe un site fain: catchy.ro

Acum sunt la al zecelea articol, și sincer, povestea se scrie, uneori mai bine, alteori mai prost, nu contează. Ceea ce contează e însă, e că îți poți forma un fel de obicei, iar atunci când cuvintele te mai părăsesc, n-ai chef și trec zilele goale, tu, privind doar ciorile de pe crăci, ceva, o voce îți spune: ok, ok, nu scrii dar vezi că trebuie să scrii pentru catchy. și scrii, ce să faci?

Personajul meu se creionează în funcție de starea mea, uneori e un mare bou, alteori e simpatic, dar ieri s-a scufundat într-o barcă uitată pe un țărm pustiu, unde a fript-o pe Zelda pe toate părțile… căci, și bărbații plâng câteodată, nu-i așa?

ai aici povestea: sunt un bou fericit… 

În concluzie, azi e prima zi de primăvară și singurul fapt ce ne face să înflorim e iubirea, așa că… printre toate simbolurile deja existente, eu îți doresc să înflorești așa cum meriți, în iubire, în sentimentul de infinit, de bucurie, de pace și senin!

în loc de mărțișor give me champagne when I m thirsty

și simbolic sau nu: fii un bou fericit

 

Lasă un răspuns

