Eu plec acum…

Și  marea plânge, vântul suflă, pe calendar, zilele curg

Un bătrânel cu haina ruptă, un câine șchiop și un amurg

Strada pustie nici o urmă, de viață, sau mă rog, ce-o fi…

Doar vântul suflă nori de ceață și ploi în tonuri negre-gri

Te zvârcolești în așternuturi, cu chip de marmură sculptată

Și îmi zâmbești printre săruturi, amarul cel de altădată

Te rogi să stau, să stau cu tine, încă un anotimp sau două

Să ne-ntâlnim printre destine, cu ploi și picături de rouă

Dar plec, cu haina-mi lungă, neagră, mă duc acum, rămâi cu bine!

Să-mi caut în lumea cea largă un loc să uit de noi, de tine

Nu plânge! Iartă, și iubește! Chiar de-i pustiu în tine-acum

Pe stradă vântul se iuțește și coșurile scuipă fum

Un bătrânel cu haina ruptă zâmbește printre amintiri

Iubirea nu-i decât o luptă și cad pe front mii de iubiri…

Te las acum, rămâi cu bine, și pune încă-un lemn pe foc

Nu plânge, n-am să uit de tine, dar nu te mai gândi deloc.

Ce-a fost ca vântul trece, iute, printre străduțele pustii

Iubiri or mai fi două sute, și lacrimi vreo două-trei mii

Dar lasă, pune-un lemn pe foc și bea un ceai să nu răcești

La mine nu te mai gândi deloc, și zău, de ce pui două cești?

Eu plec acum, rămâi cu bine, un mic lătrat de câine șchiop

răsună printre trei suspine și două sfaturi de noroc…

Adio, toamna se răsfață cu marea de un gri nervos

Și valurile prind iar viață și câinele roade un os

Doar bătrânelul râde-amar, și nu-nțelege unde fug

Zilele vieții-n calendar, și nopțile unde se scurg?

 

Dacă nu dai de răspuns pune un blues, un whiskey  amar, un gând de bine și un punct în calendar: Azi, pentru că azi e tot ceea ce contează! Carpe diem!

 

 

 

4 păreri la “Eu plec acum…

Lasă un răspuns

