dream tree

Auzi, da… putem și noi să stăm la lumânare așa, într-un copac?

Și oh și ahh, să dezmierdem luna în lac?

Auzi, da, noi n-am putea să ne trezim cu liniștea?

Să ne iubim anapoda, într-un copac?

Să te ascult, apoi să tac… să mă asculți, să mă prefac

Să-mi zici povești cu zâne urâte, și versuri  mai posomorâte

Să bem cognac?

Auzi, da… noi n-am putea să ne luăm lumea în cap?

Să ne tot ducem, hoinărind, pe drumul mare ca un nor

Pe cerul încă-n sărbătoare cu mii de rândunici în zbor?

Să mergem iaca, tot hai-hui, ca mici copii ai nimănui?

Și să ne-oprim doar unde-i soare, să înnoptăm în infinit

Să-mi dăruiești dintr-o culoare un miez de vis mai aurit?

Auzi, da… noi n-am putea să ne trezim tot vinerea?

Să nu mai fie luni sau joi, nici toamnă cu atâtea ploi?

Să mergem unde-i cald și rai, să ne trezim în miez de mai?

Te-ntreb și eu că na, să știu, să sper ca melcul bleg și viu

Să am un vis de cort în pom, să te-nervez, că doar sunt om!

Și tu să-mi zic, așa mai blând, femeie, taci că sunt flămând!

Mai bine, du-te, fă-mi tocană, așează-ți visele în cană

Și bea și tu un ceai cu rom, ce tot visezi corturi în pom?

Tu nu ești femeie normală de-o tot dai pe-aiureală?

Ba da, să mă scuzi, merg la oală, îmi bag două în visuri în poală

Și-ți ard o tocană cu sare să mânci până crăpi în sandale!

Ce om, ce gândire cu burtă, te las, mă mut colo, în iurtă!

Acuma vă zic, că mai visez și eu un pic, să stau în pom, pe țărm de mare, să caut scoici, să pap curmale, să beau vin în apus de soare. Da, mai visez că doar sunt om, dar nu să mă trezesc în pom, și nici soțul nu vrea tocană, deși nu zice nu, la rom. Dar am noroc, și da, chiar am, că noi visăm, dar simultan, și el pe țărmul lui de mare, și eu cu soarele în zare. Și ne-ntâlnim colo la mal, și râdem până dăm de val, că viața-i faină și nu-i joi, e sâmbătă și nu cad ploi! Visați că visul nu-i pe bani, dar nu uitați că trec din ani, și de visați prea mult se duc, și vă treziți colo în nuc, pe-o creangă veștedă de veac, și visele vă cad din crac, și se transformă-n praf de ani și ciuciu mare, niema bani. Sărac în visul nuștiucui, îți pui proteza colo-n cui, și-ți tai părul din urechi, că tânăr ești doar că… mai vechi. Și bei un rom, că doar ce-ai face, cortul din pom în tine zace, că visele nu îmbătrânesc, că toate-n ochi încă-ți sclipesc, și cât de bătrân vei fi… un vis vei avea cât vei trăi!

Care e visul tău? Ăla care nu te lasă să dormi, să mănânci, să trăiești, să fi normal? Care? Că știu că ai!

 

3 păreri la “dream tree

Lasă un răspuns

