Zdrențe de toamnă

Toamna se-mbracă-n zdrențe ude, cu pălării de nori pufoși

Cocori se duc în zări, la rude, doinind pe-alocuri zgomotoși

Stă vara-n cot și bea cognac, cu ochi de-azur și gene lungi

-Mă-ntreb,  eu ce-aș putea să fac de vii cu ploi să mă alungi?

Dar toamna râde, nici că-i pasă, că-n jur se zbat soldați de var

Se pune blândă la altă masă,  cu un pahar de chihlimbar

Doar norii mai domnesc pe-afară și un covor de frunze moi

Un câine pricăjit prin gară, așteaptă anotimpuri noi

Lumina pare să se ducă, și ea, spre zări cu soare mult

Cad frunze pe unde apucă, ca niște visuri de adult

Din mare… a rămas o poză, albastră ca un ochi de dor

Iar briza cu parfum de roză e doar o parte din decor

– Te așteptam să bem un whiskey, dă-o-n amar de anotimp

Hai, lasă liberi doar artiștii, să cânte clipele din timp

Nu te-ntrista cu lacrimi șterse, de mâneci roz din flori de câmp

Ar trebui să nici nu-ți pese că-ți cad podoabele de vânt

Hai, lasă, bea acum un whiskey, de anotimp îndurerat

La anul, îți vin iar turiștii, să-și pună visuri la bronzat

Pe plajă iar aleargă tineri, eu iar am să mă simt ciudat

Că de-abia ieri eram ca vineri iar azi sunt doar un marți ratat

Dar vara asculta un blues, nici că-i păsa de biata toamnă

E doar motiv să mă amuz, cum se întrec… care-i mai doamnă?

-Ce tot aveți, tăceți odată! că ploaia cântă minunat

Mai bine hai, s-o facem lată! că vine-nghețul blestemat

Voi chiar nu vreți să înțelegeți, că toate au un rost al lor?!

Degeaba tot lătrați și plângeți că-n viață… totu-i trecător!

 

sfat prietenesc: Carpe Diem!

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

