all you need…

Stau pe o insulă și asta îmi place la nebunie. E o insulă!!! Înconjurată de apă, de valuri, de nisip, de scoici și de alge. Deasupra pescăruși! Nu e cool?!

Stau pe o insulă, a mea. Pe insula mea e liniște, uneori o muzică, alteori cuvinte, de cele mai multe ori cuvinte. Insula mea e foarte retrasă, nu are oameni, nici certuri, nici antene, e o insulă de pace, cu arome, condimente, zâmbet și multe pahare de vin roșu.

Mi-am propus să scriu despre singurătate. Despre momentul acela în care te zgâiești la un coș de pe față, un rid, un fir de păr alb, la momentul acela când singurătatea, solitudinea, îți dă un bobârnac peste nas: hey, tu, what the fuck? te uiți în jur, nimeni, te uiți deasupra, dedesubt, nimeni… îți vine să urli dar liniștea e ca un scut pe burta odihnită a pustietății. Nu te aude nimeni și întrebarea e: urlu pentru că nimeni nu mă aude sau nu are nici un sens să urlu dacă nimeni nu mă aude?

De obicei ăsta e momentul în care îmi pun un vin, un gest prin care urlu foarte artistic, ca o simfonie… uneori în rime ascunse:)

Citisem ieri un interviu de-al lui Paulo Coehlo, un scriitor care mie îmi place pentru că e foarte uman, mai uman decât toți scriitorii pe care îi citesc (excepție Bukowski care e prea uman). Coehlo povestea de o seară în Geneva când trebuia să se întâlnească cu cineva la o cină, acel cineva a contramandat cina și el s-a trezit singur într-un oraș străin! bineînțeles că era tot Coehlo și mai mult ca sigur și-ar fi găsit companie, dar a simțit acel fior al singurătății, aceea ispită de a te scufunda într-o lume de liniște în care îți auzi sângele cum curge prin vene, îți simți un fir de păr ce îți iese de sub piele, îți vezi gândurile cum dansează în jurul tău! Câți dintre noi nu am flirtat cu așa un moment? Singurătatea e doar o ispită, momentul acela profund, când tu te scufunzi în tine, când muzica ta îți ghidează pașii, când liniștea se așează pe o pânză de păianjeni și recită versuri, când totul se transformă în poezie!

”M-am apropiat de un bărbat de vîrsta mea care stătea pe o bancă. M-am gîndit că va crede că sînt homosexual, dar nu-mi păsa. M-am uitat la el şi i-am spus: „Mă simt cumplit de singur.” Mi-a răspuns: „Şi eu. Dar mă gîndeam la Beatles”. L-am întrebat la ce anume. Mi-a răspuns: „La un cîntec de Lennon şi McCartney: All You Need Is Love.”

Toată viața poate fi rezumată în această propoziție: all you need is love!

Stau pe o insulă, aș putea să stau într-o savană sau pur și simplu pe un câmp pustiu, sau în munți sau undeva, aș putea să locuiesc la țară sau în metropole, în lumi neinventate încă, în schituri sau lăcașuri sfinte, în cluburi sau uitată printre blocuri, ce contează?

Aș putea să stau oriunde dar stau în lumea mea, în singurătatea mea idilică, în cuvintele mele, în imaginația mea. Stau acolo unde visurile mele se joacă de-a visul, unde cuvintele mele au ecou, stau într-o liniște perfectă, o simfonie de gânduri rătăcite, și dacă stau înseamnă că mi-e bine!

Nu te teme de singurătate, nu e dușmanul tău, dimpotrivă, e liniștea de care ai nevoie ca să-ți găsești prietenii! Chiar dacă ei nu știu, chiar dacă ei sunt zgomotoși,. iubește-i! Sunt unica ta liniște atunci când vine furtuna!

Tu, ești unul dintre ei, sufletul tău și al meu iau ceaiul împreună, pe o insulă de chipuri uitate, înconjurat de valuri, de nisip, de ape…

All you need is love…pentru că până și pescărușii obosesc învârtindu-se în cerc, oprește-te!

All you need is love!

… tăcerea ne dă răspunsurile la cele mai zvăpăiate întrebări!

ps: i’m ok

ps2: i’m ok?

ps3: ok, i’m ok!

concluzie: în singurătatea mea pot să-ți pun o întrebare? cum se împătură samosa???

concluzie 2: nu ești singur, te ai pe tine, ridică-te și luptă! ( să te văd dacă ești așa forțos poți să deschizi butelia asta ???) pentru că uneori mă simt foarte singură și neajutorată cu toate chestiile astea masculine, de ce nu poate fi și butelia ca un ruj, învârți și curge? sau picură, what ever… o țâr de culoare tot îmi dă!

12834803_948594645218686_1980332817_n

 

Lasă un răspuns

