ANUL MAIMUȚEI…

Azi am draci. Cine nu are nevoie de dracii mei poate să iasă elegant cu un simplu click. Am intrat în noul an chinezesc cu nădragii rupți, cu visele fumate, cu speranțele amestecate cu făină de 000 și ouă nu prea proaspete, cu vorbe murate în bidonul de varză de anul trecut… ce mai, am intrat ca un cur!

În general când am draci, scriu cu draci, deci, doritorii de romanțe, de poezioare flambate în șampanie și de mâneci dantelate și roz, de rime beșinoase, poa să iasă acum, cu un simplu click… close

Mă enervează multe, dar cel mai tare mă enervează că nu am energie, timp, oo, să-mi las numele și pe altceva, nu numai pe o piatră de mormânt.

Nu te holba, că nici tu nu ești mai breaz, sau poate că ești dar nu te holba că-ți curg naibii pupilele pe tastatură.

Una blondă și aparent okoșă, zice că dacă nu prevenim boala putem să crăpăm liniștiți dar să ne plătim tratamentul. Da! până aici e totul ok! că zice ea, că nimeni nu o bagă în seamă, că dă din mâini și din picioare, ok!

Problema apare când alți deștepți zic: mdaaa, ngâââ, de acord, să votăm!

Tatăl meu e bolnav de cancer, defapt, e foarte bolnav, paralizat, la pat, cu pamperși etc. nici nu mai știu sincer dacă e cancerul, sunt sechelele unei meningite grave, e infecția pentru care am stat 9 săptămâni la ATI, și m-am lipit de nouă mii de ori de noptiera aia jegoasă plină de ceva lichid lipicios, e soarta, sunt dracii, sau ceva pedepse ancestrale ce s-au abătut asupra sufletului lui. Până la urmă, pentru noi nici nu mai contează. Nu se mai poate face nimic, doar gesturi pur omenești, de suflet, de îngeri.

Ar fi putut tatăl meu preveni ceva? Da, poate că da! Dacă anual își făcea un control, dacă anual mânca ovăz cu miere și avocado cu zeamă de lămâie, dacă anual mulgea o capră și îi bea laptele vitaminizat, dacă lua ginko biloba și tătăneasă înainte de cognac, poate!

Common, e greu să fii raw vegan dacă nu știi să mulgi un avocado!

E greu să bei ceai de tătăneasă când strugurii se coc și pușcă a zeamă de vin, e greu să te gândești, chiar și la vârsta mea, că ho, nu te bucura de viață, că mai încolo stai cu zeama la cur până îți schimbă cineva scutecul. E greu!

Dar domnișoara blondă ne cere prevenție, controale, cumpătare, moderație, BANI!!!

Pe insulă bate vântul, al naibii vânt, îmi mișcă până și ideile de la una la alta…

Mi-am schimbat locul de scris, am un birou în fața geamului, văd acoperișuri de case și cer, cu nori sau fără, văd cărămizi, și antene pe care din când în când își odihnesc zborul celebrele black birds, cu ciocul portocaliu și penajul negru albăstrui. Le privesc, ce-o fi în căpșorul lor atât de mic și de sănătos. Ele nu fac cancer? Dar dacă nu fac cancer, măcar gânduri au? Că sincer, uneori, mă gândesc că singurul mare cancer al omului e gândul!

Gândul că azi, gândul că mâine, gândul că niciodată sau mereu, gândul că nici tu, și poate că nici eu, gândul că… în noi toți e doar un singur Dumnezeu!

ps: don’t worry, cu toți dracii mei, sunt bine… deși nu mi-am făcut demult un control, poate nu sunt chiar atât de bine! wtf, cheers!

12665613_926094184135399_418309754_n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

