ZURLI DANCE

So! anul acesta am fentat! se zice că dacă îți petreci ziua într-un oraș cool nu se adaugă anii 🙂 Nu, nu cred că așa se zice, am inventat eu asta pentru că… pot.

N-am să-ți povestesc cum a fost în Amsterdam pentru că ce s-a întâmplat în Amsterdam rămâne în Amsterdam. N-am să-ți povestesc nici cum simt că am o problemă de gravitație la nivelul sânilor și trei riduri în plus. Wtf, douăzeci au trecut, ăilalți douăzeci… dar lasă, matematica e nașpa și mereu dă cu virgulă.

Aș vrea doar să îmbrac toată lumea asta ca pe o haină, să-mi trag mâneci din capitalele europene, șosete din orașele de pe coastă, ideal ar fi să fie cât mai găurite să simt nisipul plajelor pustii, să-mi pun pălării de paie din viile Toscanei, ochelari din soarele mediteranean, să-mi trag cercei din baghetele parisiene și să-mi curgă lacrimi din romul cubanez. Da, asta e dorința mea!

Lumea e un loc frumos, cu oameni frumoși și zâmbete calde. Aaa, era să uit de dans… așa cum Zorba își împletește pașii pe malul mării, așa cum fiecare îndrăgostit a încercat măcar o dată un tango argentinian, așa îmi doresc și eu să dansez, un pas, apoi încă unul, un început stângaci dar original și tot așa câte zile voi mai avea. Uneori pașii se aliniază în lipsa mea, alteori picioarele mi se duc fără mine, dar nu-i bai, viața e un ritm frumos, dansează!

Cu cât înaintezi în vârstă susții mai abitir conceptul cum că vârsta e doar o cifră nu o stare. Nu știu dacă sunt total de acord cu asta. Vârsta e o stare, uneori o stare de neliniște, de zbucium, de război, un război în care te lupți cu un inamic drag, știut, familiar. Te lupți fără să te gândești la o victorie anume, doar simți nevoia să te lupți. Până într-o zi când obosești, te pufnește râsul sănătos, zurliu și hai-hui, te oprești, dai mâna cu adversarul, îi tragi cu ochiul și torni un vin vârtos și roșu în două pahare cu picior: cheers madăfacăă, you are so fucked up, love you! Te faci praștie cu el, cu tine, cu toată viața ta alandala și apoi, după ce vă strângeți mâinile ca după o tranzacție importantă, cazi la o înțelegere: vârsta e o cifră ce o ia mult înaintea ta, doar ca să te avertizeze până unde ține plaja și de unde încep valurile!

So, keep calm and go to Amsterdam 🙂

Lasă un răspuns

