Mai bine aș…

Mai bine aș scrie! Fac atâtea lucruri inutile…

N-am crezut că mă voi îmbolnăvi atât de tare. Că îmi voi infecta sufletul cu acest virus. Că îmi voi colora zilele cu da sau nu…

Uneori se întâmplă. Cauți, nu știi exact ce, cauți ceva, o completare a ființei, un fel de antidot la tot ce conține termenul every fucking day…

Uneori găsești, uneori cineva te dă cu capul de primul stâlp, brutal, amical, esențial, șoptindu-ți: honey, what the fuck are you doing?

Uneori, ajunge doar să te oprești, chiar, what the fuck am I doing? Rânjești înapoi, ăluia de ți-a scuturat scofârlia, iei o gură de aer, îți dai două pălmi, apoi, iei foaia de hârtie și îi dai … scrii, tot, vorbești cu pagina albă, cu tine, cu mine, cu oricine, dar vorbești în cea mai frumoasă și cristalină tăcere a ta, așa stii cel mai bine, doar așa…

În rest ești un tăcut, timid, ar spune unii, plictisit ar spune alții. Dar ce contează? În tine viața arde, pâlpâie, freamătă, ca o candelă la mijloc de rugăciune …

Mai bine aș scrie! îți spui de multe ori, cu jind, cu dor, cu regrete… m-am îmbolnăvit, de ceea ce ar putea fi dacă aș putea să fac totul așa cum vreau să fie…

E cea mai frumoasă boală, e o febră ce îți încălzește tălpile reci, pașii uitați pe o potecă străină, e pulsul maxim, vrum-vrum, vrum-vrum, venele colcăie de plăcere, cuvintele curg… pleoapele-s tot mai grele!

Zilele mele sunt: azi am scris, azi nu… anyway, sunt doar zilele mele 🙂

 

 

 

Lasă un răspuns

