Poetic mood…

Natura face yoga. Brațe de crengi golașe se întind în stânga și în dreapta, apoi fac cercuri haotice. Ploaia răzleață pare să le răcorească în efortul lor de a face stretchingul corect, always the right way of tango, my dear…

A fost o săptămână grea dar cu destule satisfacții să uit efortul depus. Nu am scris, nu am visat, practic am dormit și am muncit, robotic, metalic, nicicum. Uneori mi se pare că aceste săptămâni ar trebui șterse din calendar, adică să nu se pună la numărătoarea anilor și la șirul de mărgele de timp răsfirat printre noi. Dar nu mă plâng, momentele  se așează, fiecare în locul destinat. Ok, uneori mai șterg de praf unele clipe uitate departe de mine, unele mici găbănașe de timp în care se înghesuie amintiri plăcute, oameni frumoși, am grijă să nu se depună praful uitării, am grijă să nu mi le rătăcesc de suflet, am grijă de ele.

Mă tot gândesc la poezie… m-aș întoarce la ea, cea mai poetă când plouă și natura face yoga! M-aș întoarce la ea, ironic, vizibil amuzată de ceea ce ar fi gândul meu în versuri. Hm, mă înghesui pe pagina albă, în cuvinte rupte, chinuite de rimă de ritm și de ploaie, cuvinte banale, dealtfel vioaie…

Uneori mă întreb ce caut aici? Apoi, îmi dau seama că nu caut nimic, dar mă bucur de tot ce găsesc. Și da, uneori găsesc liniște, muzică, poezie… alteori doar caut!

Un volum de poezie, inedit, fiecare pagină cu melodia preferată. Aș inventa hârtia care cântă, dai pagina, altă poezie pe altă melodie, iar în subsolul paginii, gânduri, câteva, aruncate, ca un remember… așa am scris, pe muzica asta, atunci…

De ce să nu visez?

Ok, e duminică, afară plouă, în casă e cald și bine, câinele pufăie alb și molcom a lene și comfort, cuvintele se așează, poate te plictisesc, dar come on, cine te mai plictisește așa poetic?

 

 

Lasă un răspuns

